dimarts, 30 de juliol del 2013

Tancat per vacances 2013

A l'igual que l'any passat, avui estic escrivint tots aquells blocs que volia fer i tenia pendents abans de vacances. No estic de vancances i no sé quan en faré, però el que sí tinc clar és que durant el més d'agost no tocaré gaire l'ordinador, a l'igual que l'any passat.
 
Han estat 144 entrades al bloc des de finals de Juliol de 2012, i estic content de mantenir encara la constància de continuar volent escriure i expressar neguits, opinions i compartir descobertes musicals i literàries amb les persones que segueixen el bloc.
 
Ho seguiré fent després del periode estiuenc. Des que vaig començar aquesta etapa de blogger han estat gairebé 250 entrades (des de noviembre de 2011, gairebé 3 anys ja), més de 8.050 visites, moltes d'amics que repeteixen entrades i als que estic sincerament agraït, perquè hom escriu gairebé sempre per a plasmar en paper algunes idees que li bullen al cap i que té ganes de compartir, o al menys que no es perdin en el no res.
 
El repte és tornar a escriure les novel·les que tinc pendents i que tinc al cap i que no treballo per falta de temps. Espero sincerament que el 2014 sigui l'any de tornar-hi, i en aquesta línia estic començant a treballar, preparant ja la publicació d'algunes coses pendents, com ara "La Guerra del meu Avi", entre d'altres.
 
Bon estiu a tothom.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada