dijous, 27 de novembre del 2014

Toilet Day

En mig de tanta excitació sobiranista, tanta merda gurteliana (gràcies per dimitir extemporàniament Ana Mato, "nunca es tarde cuando la dicha es buena"), tanta "entelèquiaPodemosquejaseus començaaveuredequinpeucalceu", la semana passada, visitant per feina una empresa dels Països Bàltics, quan vaig anar al lavabo em vaig trobar globus de colors a la porta i un rètol que resava, en anglès "Let's celebrate Toilet Day, 19 of November".

El primer que vaig pensar és que als Europeus del Nord tanta tonteria no els pot anar bé de cap de les maneres. Una cosa és ser una mica "freaky", però l'altre és fer del "freakisme" un estil de vida. La societat de l'opulència porta associades barbaritats com aquesta, que fan que quelcom que no suportaria una innocentada de 28 de desembre, esdevingui quelcom que per alguns formi part de la seva realitat quotidiana.

Entro al lavabo i em disposo a gaudir del meu "toilet day". La part interior de la porta, una vegada còmodament assegut a la tassa, té òbviament el típic i tòpic rètol que explica, en anglès, algunes de les perles que cito a continuació (malhauradament no em van quedar totes i em vaig oblidar de fotografiar-lo):
  • Durant la teva vida passaràs més de 3 mesos assegut/uda a la tassa del wàter.
  • Es poden agafar més virus...
    • fent un petó,
    • tocant el teclat d'un ordinador,
    • parlant per telefon mòbil...que a la tassa del wàter
  • 3/4 parts de la població mundial no té accés a una tassa de wàter amb aigua corrent
  • Al món hi ha 3 vegades més mòbils que tasses de wàter.


En llegir totes aquestes excentricitats em van passar les ganes de continuar assegut a la tassa, i vaig pensar que efectivament la humanitat camina cap a la perdició, el paroxisme i l'aniquilació com a espècie, perquè qui perd el sentit comú, perd les cartes de navegar, i això és el que està passant a l'Europa Comunitària.


 Demà és el dia mundial dels "tallaungles persa", estiguem atents, segur que algú ha preparat grans esdeveniments al respecte.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada