dijous, 3 de juliol del 2014

El Barça, altra vegada

El Barça m'interessa cada cop menys. És un mal model de gestió i de país en molts aspectes i aquesta temporada 2013-2014 ho ha demostrat amb escreix. D'exemples n'hi ha tants que no em cal citar-ne ni un de sol. Tots els que estem posseïts pel futbol ho tenim clar.


L'incís aquí és que ensopegar dues vegades amb la mateixa pedra és humà, però tres, és d'idiota. I en això el Barça guanya tots els punts del món. Fitxar el "Bitter biter" (expressió que em vaig inventar ahir i que vindria a voler dir -ho dic amb la boca petita- "Mossegador amargat"), i a sobre fer-ho després que el seu historial hagi estat difós "urbi et orbe" arran del seu darrer acte vampíric, em sembla senzillament de jutgat de guàrdia.


O sigui que el club que ha de ser un exemple i un mirall pels nens, que encandila les àvies i que torna bojos els comissaris europeus, ha decidit fitxar un mossegador, per una quantitat encara no revel·lada però que es calcula astronòmica (la més gran pagada mai pel club). Em sembla patètico-lamentable. Sembla que els gestors del club i el seu director esportiu no hagin après res de la situació generada aquesta temporada.


Fitxar Suárez vol dir posar problemes al club (coordinació amb els altres dos cracks, vigilar-li comapanyies i reputació) i si al cim aquests problemes ens costen cap a cent milions d'euros (xifra no oficial però oficiosa), prevec xiulades a la mínima ocasió.




És que no hi ha més jugadors al món, que precisament ens hem anat a enamorar d'un vampir??












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada