dijous, 22 de maig del 2014

14.000 visites

Avui, després de més dos anys i mig de mantenir el blog en "marxa", amb gairebé 300 entrades des que se'm va acudir la idea d'escriure i compartir algunes de les meves idees, dels meus neguits i de les meves preferències culturals, he assolit la xifra de 14.000 entrades a "Reflexions de Taverna".


Per a mi és una fita molt important que m'omple d'orgull. Hi ha un conjunt de lectors fidels que tenen la paciència de conectar-se de tan en tant, llegar alguna entrada i fins i tot fer-me comentaris.


"Reflexions de Tavera" no pretén ser altra cosa que un fur casolà de reflexió i participació. Una eina en la que de vegades aboco les meves alegries i d'altres els meus neguits.


La qüestió però és que en el sentit que sigui, aquets tipus d'iniciatives han de tenir continuïtat per tal que algunes opinions divergents vegin la llum i puguin generar debat. Hem millorat qualitativament des de l'inici d'aquesta aventura, i encara ho podem fer molt més bé.


A tots els lectors i amigues i amics, un milió de gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada