divendres, 1 de març del 2013

Presentació d'assaig: Jordi Angusto

He escrit més d'una vegada en aquest blog sobre l'ex-cap, amic i admirat col·lega de reflexions tavernàries, Jordi Angusto Zambrano.
 
En Jordi Angusto és persona de principis i fidelitats i la seva línia de pensament, que gosaria qualificar d'esquerres amb matisos i maragallià convençut, és d'una coherència que ja agradaria a molts.

Lletraferit fins a la sacietat, és lector voraç i escriptor compulsiu (vaja, una mica com jo però en el meu cas sense la seva fina capacitat analítica).
 
Li he llegit una novel·la excepcional: "Les nenes boniques no paguen diners", de la que ja vaig parlar en aquest blog i de la que en recomano altra vegada lectura (disponible a www.bubok.com). També he tingut el privilegi de llegir el seu assaig "I jo quina culpa en tinc de tot plegat", on fa una interessant reflexió sobre la situació actual de crisi i dels seus causants (nosaltres).
 
Ara, l'assaig ha estat editat per Edicions Gregal (www.terracel.cat). El llibre es presenta públicament al Col·legi d'Economistes de Barcelona, per part de l'editor i en Jordi Angusto. 
 
Una gràcia afegida a l'acte que tindrà lloc el proper 13 de març a les  19:00 (Avinguda Diagonal, 512), és la presència de l'ex-president Pujol. Com que tinc permís de l'autor i donat que esdeveniments culturalment motivadors són escassos, em permeto la llibertat de convidat a tothom que hi pugui tenir interès, adjunto la invitació, on hi ha la portada del llibre, que ningú em pot negar que una de les dues fotografies que l'il·lustren és veritablement antològica.



 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada