dilluns, 31 de desembre del 2012

2012: breu balanç

Aquest ha estat un any complicat en tots els àmbits, professional, per un nou repte que va aparèixer a primers d'any i que ha requerit tota la meva atenció, personal, amb la mort del meu pare el 25 d'abril i la buidor que la seva partença ens va deixar a tots els que l'estimem, polític: aquest any haurà estat amb tota probabilitat un dels de més intensitat des de l'adveniment de la democràcia l'any 1975 i de la consolidació de "Reflexions de Taverna" com a projecte personal.
 
Durant l'any que s'acaba he fet 140 escrits en els que he mirat de reflexionar sobre aspectes de tots els àmbits, tant cultural, com social i polític, i m'he proposat com a repte personal -en la típica i tòpica declaració de principis que hom fa cada any- mantenir actives aquestes "reflexions", compaginant-les però amb la represa de l'escriptura d'un parell de novel·les que tinc iniciades des de fa molt de temps però que ha estat impossible donar-los continuïtat durant l'any 2012, massa ple a vessar de moltes coses que m'han impedit tenir la tranquilitat d'esperit per a dedicar temps a la narrativa.
 
Aquest és un dels altres propòsits del 2013, que, si més no des d'una pespectiva política, s'alvira un any interessantissim.
 
Així doncs, bona entrada d'any a tothom!!!
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada