dimecres, 21 de desembre del 2016

Ressenya de "La guerra de l'avi" audiollibre al blog "atrapadaentrellibres"

ATRAPADA ENTRE LLIBRES

12/20/2016

RESSENYA: LA GUERRA DE L'AVI (AUDIOLLIBRE)

Hey Readers!

Avui us porto una ressenya molt especial! Perquè no és el format de llibre en paper sinó que és un Audiollibre!

Audiollibre "La guerra de l'avi" de Jaume Burgell i Alsina

Autor: Jaume Burgell i Alsina

Narrador: Octavio Botana

Editorial: Seebook

Preu: 13'99

Saga: No

Durada: 4h i 14 minuts

*Merci a l'editorial per l'exemplar*



Parcialment inspirada en fets reals, "La guerra de l’avi" s’endinsa en la historia de la Guerra Civil des de la perspectiva de dos adolescents de Palamós a la recerca dels secrets familiars que amaga el seu passat.
En un recorregut fascinant per arxius, llibres i testimonis vius, les seves indagacions desvelen a poc a poc una historia d’amistat, traïcions i un amor apassionat amb el rerefons de la Guerra Civil i de la França ocupada.
Apassionant tant per a joves com per a adults, el seu llenguatge planer fa que aquest audiollibre sigui especialment idoni per apropar la nostra història recent a un públic juvenil.




Primer de tot us vull explicar a tots aquells que no sabeu que és un audiollibre de que va l’assumpte.
Un audiollibre és un llibre narrat per algú de manera que tu el pots escoltar. Seria com“llegir amb les orelles” . Jo he fet des del mòbil i la veritat es que m’ha anat genial!
Un dels avantatges que té l’audiollibre es que el pots escoltar mentre estàs fent altres coses i així aprofites el temps.
Per mi era la primera vegada que utilitzava un Audiollibre i la veritat es que m’ha semblat molt bona experiència!                                                                          
Us en recordeu que quan éreu petits us explicaven un conte? Jo he tingut la mateixa sensació durant tot l’audiollibre! No se’m va fer gens pesat i em vaig endinsar tant en la historia com si fos un llibre de paper! La veritat es que tornaria a repetir!

Resultat d'imatges de la guerra de l'avi
I us vinc a parlar del audiollibre que jo he escoltat. Una historia que ens transportaels temps de la Guerra Civil Espanyolagràcies a un diari que troben amagat en una habitació secreta de la biblioteca de Palamós, unes quantes cartes i uns quants records.
Tot comença quan en Miquel un adolescent de Palamós coincideix amb enWalter un adolescent angles que desprès de la mort del seu avi vol saber qui era realment i quin lligam té amb Palamós.                                                        
Entre els dos i amb l’ajuda d’en Robert ,el vell bibliotecari, aconseguiran treure’n l’entrellat i veuran que potser tenen més en comú del que creuen. Alguns capítols veurem el que fan en Miquel i el Walter per desenredar el misteri, d’altres veurem fragments de diari o cartes senceres.   
Resultat d'imatges de cartas de amor guerra civil española

De mica en mica s’anirà veient unapreciosa historia d’amistat, amor i com l’escenari de la Guerra Civil s’interposa .                         
Primer de tot us he de dir que a mim’encanta la historia. I la del segle XX la trobo súper interessant (malgrat que estigui plena de guerres). Així dons, quan em van demanar quin audiollibre  volia vaig escollir aquest.                                             
La Guerra del meu avi m’ha sorprès. Però molt cap a bé. Els capítols que més m’han agradat han sigut quan escoltava les cartes i els fragments de diaris. A més es manté el misteri fins el final i ho deixa tot tancat.

Si us apassiona la historia, us agraden les histories on hi ha misteris, i les histories d’amor  aquest és el vostre Audiollibre!

Puntuació

I vosaltres? Heu escoltat algun cop un Audiollibre? L'escoltaríeu?
Us espero com sempre en els comentaris!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada